Showing posts with label dataran merdeka. Show all posts
Showing posts with label dataran merdeka. Show all posts

Friday, August 31, 2012

Malaysia dari Mata Kanak-kanak

meh tengok apa kata kanak-kanak tentang Malaysia
apa yg kanak-kanak kata tentang Malaysia...nice!!


luangkn masa tonton vidoe ni gak ye (^^,) comel-comel jer

Tuesday, April 24, 2012

Hentikan Dari Bertindak Ganas | Bersih 3.0


Bersih 3.0 bakal diadakan di Dataran Merdeka 28.04.2012 iaitu hari Sabtu ni
Bandaraya Kuala Lumpur bakal 'mati' sekali lagi la nampak gayanya...
habis semua jalan-jalan akan ditutup, kedai-kedai pun akan tutup

yang aku tak faham, kenapa takut sangat kerajaan kita dengan Bersih?
apa maksud yg tersirat sampai sebut je Bersih, huru hara jadinya...

Bersih 3.0 yg bakal diadakan di Dataran Merdeka tiada permit
tiada kelulusan untuk berhimpun...
padahal sebelum ini pelbagai acara berhimpun diadakan di Dataran Merdeka
tapi disebabkn perhimpunan yg bakal diadakan adalah Bersih, maka
tiada kelulusan untuk berhimpun di Dataran Merdeka..

adakah polis akan mengganas kembali?
dengar cerita untuk Bersih 3.0 ni DBKL pun turut dikerahkan.

pagi tadi DBKL da sibuk pasang pagar di Dataran Merdekan...
apa-apa pun, kita tunggu je 28.04.2012 nanti.....(^^,)

yg keluar tv nnt, peniaga rugi tetapi hakikatnya
peniaga seronok weh, kedai makan sedia menanti...
bas dah penuh kot! tiket bas dah hampir habis dijual
 (aku tanya membe di kaunter bas utara,pantai timur)

peniaga air mineral,tahun ni upgrade barang
tuala kecil dan garam,banyak permintaan! hehe

aku tak sokong mana2 pun ei, aku cuma amik peluang!
amik peluang meniaga! hehehe.. so, welcome Bersih 3.0 (^^,)
masyukkkkkkkkk!!! cuma kt tv je kata rugi..upssss! hehe


Sunday, August 14, 2011

Geng SKLM UPSR 1998

malam tadi geng skolah rendah aku dulu buat majlis berbuka
Sekolah Kebangsaan Lubok Merbau, UPSR 1998
kitorg buat di Restoran Warisan, Dataran Merdeka
cantik Restoran Warisan ni..
makanan2 yg disediakan pun terbaik! sedap!

nah tgk pic ni..antara makanan yg menjadi pilihan aku..hehe
nk pilih semua xdaya den..banyak sgt pilihan..hehe

meja makan..aku yg tgh2 tu..eh nape byk tu..haha
beberapa kuih muih (^^,)
nasi minyak+sambal udang+sotong+ayam
ikan bakar+sup tulang+ketam+galai kawah
k.a.m.i

ada lagi yang xsempat snap! hehe
antaranya :
kambing salai+laksa+buah2an+cendol+abc+oren
eh..byknyer..hahaha..xper sekali sekala jer..lalala