Showing posts with label doktor. Show all posts
Showing posts with label doktor. Show all posts

Friday, April 19, 2013

Dah Takut Klinik !!


Zayyan dah pandai takut! Takut bila ke klinik dan tengok jururawat. hehe. Pagi tadi Zayyan kene checkup doktor. Bila masuk je dalam klinik, muka Zayyan terus berubah, monyok, masam jer.. puas di agah, dia buat dek jer.. hehe.. nampak je jururawat, Zayyan dah nangis dah.. aduh!! 

kacau ni, nampak macam nk ikut perangai abah dia jer... tak suka klinik dan ubat! hehehe

chom!!
lu apahal? hehe usha panas jer

Tuesday, October 4, 2011

Mahathir vs Yahudi

assalamualaikum w.b.t

jom layan video ni...terbaik dari Tun Dr. Mahathir


tabik spring skali sama dr.M

Tuesday, April 12, 2011

Tahniah Hospital Kerajaan

Mr iZzo nk ucap jutaan terima kasih dan tahniah kepada
hospital kerajaan di atas prkhidmatan yg 'amat cemerlang'
terbaik! terbaik sangat sangat sangat terbaik!! (^^,)

10 April, 2 hari lepas Mr iZzo last checkup perot ni..
temujanji kul 9.30pg.. Mr iZzo datang awal skit..9.10pg
dah daftar, amik nombor~ seperti biasa...
kaunter 1 - tunggu lebih kurang 1jam
kaunter 2 - tunggu lebih kurang 2jam
kaunter 3 - tunggu 30minit

okey..yes! doktor dah panggil...masuk bilik doktor

doktor pegang perot sambil berkata " okey, dah sembuh sembuh 
dah,nnt kalau ada apa2 efek boleh rujuk semula, okey, boleh balik
dah.. tq! "

Mr iZzo pn mcm tercenang..terkejut..terkesima..
tu je? aku balik jauh2 ni nk cakap 'ok' je?
perghhh... Mr iZzo tabik springgg sama Lu wahai doktor!

kaunter 1 - selepas beratur hampir 10minit, dpt no 8409
no second kaunter
jam menunjukkan dah pukul 12..bila la dr nk panggil masuk ni! huh!

Friday, January 21, 2011

hospitaL ohh hospitaL

- saLam -

ni mrizzo nk meluahkn perasaan kesal dan tak puas hati dengan hospital kerajaan..
mrizzo ada temujanji dgn doktor pd pukul 9.00pg..
so, datang lah awal ikut jadual yg ditetapkn..
mcm biasala,smpai je daftar, amik nombor n TUNGGU turn..
tunggu punya tunggu pukul 11.15am baru nombor mrizzo dipanggiL..
tunggu turn pn dah 2jam..ok? huh, penat woo~

dah masuk biLik rawatan, jumpa doktor, doktor tu cakap...
doktor : en izzuddin, sy sudah call hkL,nnt awk pegi rujuk hkL ye..ni sy bg ubat tahan sakit je
mrizzo : ???????? <-- bioL sat,hahaha
tu ja ka doktor?
doktor : yup, nnt kamu balik kl,rujuk sana..ni slip ubat,amik ubat tahan sakit
mrizzo : abistu sy balik dr kL jauh2 semata-mata nk rawatan disini sia-sia ja la..baik xyah bg
temujanji kalau setakat nk bgtau sy kena pi rujul hkl..dah la tarikh temujanji hkL
5 april nnnt..lambat lg, sbb tu sy balik mai hospital sini.. nk tunggu bln 4 nnt sy dah
mati dulu kot..
doktor : xkn mati aih sakit en.izzuddin tu, sy dah bg ubat tahan sakit,nnt dah habis atau sakit
yg melampau dtg jumpa sy.
mrizzo : ??? wth! wtf!

mrizzo pn keluar dr bilik rawatan dengan perasaan bengan, hampa, kecewa, geram weh~
punya la lama menunggu, dilayan xsmpai 3 minit pn..patot ke? ciLaka ah doktor tu~
da la balik jauh2..dia bgtau tu je..kot la nk periksa ke, buat ape yg patot ke...
ini tak, cakap tu je.. apa punya doktor ntah~ vava btoL..


no 522, skrg pukuL 9.15pg
no skrg 502
sudah pukuL 11.10pg..masih menunggu..
layan ben10~ huhu