Showing posts with label flyers. Show all posts
Showing posts with label flyers. Show all posts

Wednesday, May 23, 2012

Lambakan Syarikat Peminjam Wang, Along






banyakkan? berselerak jer kat lantai tu.. perangai orang flat ni pun boleh tahan gak...
main campak je kat lantai..tak bagus ni..tak de rasa tanggungjawab jaga kebersihan.
mentang2 lah ada cleaner sapu sampah hari2, main campak camtu jer.. haish!

hampir setiap hari, ada je flyers syarikat peminjam wang berlesen ni...
atau lebih dikenali sebagai 'along'.. sangat2 lah berleluasa...
macam2 syarikat...kalau seminggu tak buka peti surat,
komfem penuh peti surat dengan flyers along ni...
dah tak terkawal dah.. banyak sangat..