Showing posts with label gadis. Show all posts
Showing posts with label gadis. Show all posts

Wednesday, June 20, 2012

Anak Kelar Leher Mak

akhbar KOSMO
seorang gadis berusia 17 tahun di dakwa atas tuduhan cubaan membunuh ibunya sendiri...
ibu kandung sendiri kot dia kelar! ish..ish..ish..subhanallah

tak capai dek akal weh nak kelar mak sendiri...maybe gadis ni ada masalah mental kot... normal sikap manusia tak akan sampai hati nak membunuh ni.. naluri seorang manusia yang normal tidak akan melakukan perkara serupa ini.. bila akal sudah tidak waras, ini lah jadinya...

apakah akan jadi pada gadis yg berusia 17 tahun ini? didunia gelap masa depan.. di akhirat? Ya ALLAH, kau bukanlah pintu hati gadis ini untuk kembali ke jalan yg benar  Ya Allah...

andai kata si ibu tidak mengampun dosa anak ini, nauzubillah..sedangkan berbunyi 'uuhh' pada ibu pun dah berdosa, inikan cuba membunuh, mengelar leher si ibu...dunia akhir zaman ini, macam2 jadi, takut aku!

Tuesday, June 14, 2011

Gadis Melencong...

assalamualaikom...

bila Mr iZzo baca Metro pagi tadi..terbaca berita tajuk
'siswi pulang bercuti melencong pergi berkhalwat'
apa la nak jadi gadis melayu zaman sekarang ni..

gadis berusia 22 tahun, penuntut di sebuah ipta di Selangor
sepatotnya pulang bercuti ke kedah tetapi transit dulu kt
Butterworth untuk berkasih sayang..
mana akidah, mana agama, mana adab sopannya...
dik, ingat dik,dunia ini persinggahan jer..
gadis akhir zaman~
hmmmm,sedih......

artikel dari Harian Metro - Klik Sini -