Showing posts with label gambar bersih. Show all posts
Showing posts with label gambar bersih. Show all posts

Saturday, April 28, 2012

Gambar | Bersih 3.0 #1

KLCC 
KLCC
Hijau at KLCC
Polis pasang dawai besi 

Malam tadi di Dataran
Malam tadi di Dataran





pagi ini
KL Sentral, pagi ini
Pasar Seni, pagi ini
Masjid Jamek, pagi ini


sumber : malaysiakini , facebook

Bersih 3.0 28 April 2012 | Hari PemBERSIHan


hari ini 28 April 2012, hari himpunan Bersih 3.0 bersama Himpunan Hijau

pukul 8.15pg tadi aku sempat round2 area Chow Kit, Sogo, Dataran Merdeka, 
Masjid Negara, KTM Kuala Lumpur dan Bukit Aman...

suasana masih tenang.. polis pun masih dok sarapan lagi..
isi perot dulu, jp lg nk berperang...hehehe

pengokong bersih sudah bersiap sedia, ada yg dok pasang ikat kepala,
ada yang sedang tukar baju, ada yang sedang menganbil gambar...

aku? aku lalu jer naik moto, baru je berenti nk snap pic, dah kena halau dek polis
cis betol lah..hahahaha..

series Dataram Merdeka dah macam penjara dah haaaaa..
berpagar dawai besi, org kedah kata 'kawad besi' , besi yg berduri-duri tu...
dengan barisan polis yg beratus orang..

aduh, udah macam nak perang dong!

padahal mereka hanya nak datang duduk dan bantah je pun!


Friday, April 27, 2012

Bersih 3.0 | Laluan Peserta Bersih dan Hijau


bagi peserta bersih esok, jangan lupa ya bawa air mineral, garam, tuala kecil...

eh, aku bukan sokong tapi ingatkan je..
sebabnya memang tak dapat nak halang dah Bersih ni..
kita tengok je....layannnn (^^,)

saya akan berada sekitar sana, jual air mineral, tuala dan garam...insyaALLAH (^^,)

Saturday, July 9, 2011

Bersih 2.0 - Gambar Terkini

meh sini tengok gambar2 terkini Bersih 2.0 yg diambil pg tadi 
oleh Malaysiakini.. kredit pic to Malaysiakini