Showing posts with label hkr. Show all posts
Showing posts with label hkr. Show all posts

Sunday, January 13, 2013

Gambar Sekitar Himpunan Kebangkitan Rakyat

Selesai sudah Himpunan Kebangkitan Rakyat, HKR112.
alhamdulillah semuanya lancar tanpa rusuhan dan kekacauan.
Tahniah dan jutaan terima kasih pada pihak PDRM atas kerjasama yang diberikan
perghhh..macam aku plak yang join..hehe

sebenarnya aku tak amik pot sangat pun, tp bila HKR112 ni lancar tanpa rusuhan
aku yang dah jadi warga KL ni turut gembira, tiada sekatan jalan yang 'teruk'
yang penting aku pi kerja semalam ok jer. takde kena tahan bagai...

boleh pun kan aman dan lancar? sebab ape aman?
sebab PDRM tolong,bagi kerjasamana..bukan macam Bersih yang lepas..
berperang dengan PDRM...Tahniah sekali lagi pada PDRM

HKR112. Berita TV kata 45000 je... hmmm auta lagi.. ni lebih 45k
Sinar Harian
relax ja duduk atas lantai. Sumber -FB No Comment Page 
 Gotolong royong. Sumber -FB No Comment Page 
Tahniah pada PDRM. Sumber -FB No Comment Page
Lagi gambar lawat FB No Comment Page

Solat jemaah di Masjid Negara. Sumber - FB HarakahDaily 
Solat jemaah di Masjid Negara. Sumber - FB HarakahDaily
Pasukan Unit Amal - Taklimat. Sumber - FB HarakahDaily 
Sumber - FB HarakahDaily

Unit Amal. Sumber - FB HarakahDaily 
Sumber - FB HarakahDaily

Lagi gambar lawat FB #HKR112
Lagi gambar lawat FB HarakahDaily
Lagi gambar lawat FB PolisDirajaMalaysia
Lagi gambar lawat FB Pemuda Padang Terap
Lagi gambar lawat FB JkkFanClub
Lagi gambar lawat FB KBBUTV3

# aku tengok di FB ramai jugak yang membodohkan rakyat yang join HKR112, tak kurang jugak yang maki hamun, tetapi aku terfikir kena rakyat bangkit sedemikian rupa? Lu Fikir la sendiri~ (^_^)

# Tabik spring pada PDRM!!! 

Tuesday, January 8, 2013

Berita Baik Himpunan Kebangkitan Rakyat 12.01.13

Alhamdulillah, PDRM telah umumkan untuk beri kerjasama sempena Himpunan Kebangkitan Rakyat pada 12.01.13 nanti. Alhamdulillah sebab dengan adanya kerjasama PDRM nanti diharapkan dapat kurangkan masalah yang bakal melanda seperti rusuhan, perang dengan Polis, kesesakan lalulintas.

Harap semuanya berjalan lancar...

;
sumber  : FB






Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR) 12.01.2013

Lagi 4 hari akan berlangsungnya Himpunan Kebangkitan Rakyat di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur. Himpunan yang bakal dihadiri 1 juta rakyat dari seluruh Malaysia.

Makanya, akan berulanglah kesesakan luar biasa  di Kuala Lumpur....
Hotel sekitar Kuala Lumpur penuh sesak....
Kedai makan sekitar Kuala Lumpur penuh sesak...
Sekatan jalan raya luar biasa... jem luar biasa..

semuanya penuh dengan SESAK dan LUAR BIASA...

get ready warga Kuala Lumpur.... lagi 4 hari jer HKR~

sumber dari salah seorang rakam media mengatakan "Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa terdapat pergerakan 'luar biasa' tentera sekitar Ibu Negara dan daerah sekeliling menjelang Himpunan Kebangkitan Rakyat Sabtu ini. Anwar mahu penjelasan dari Menteri Pertahanan"





bukan setakat gerakan pihak berkuasa je luar biasa....