Showing posts with label iklan. Show all posts
Showing posts with label iklan. Show all posts

Sunday, October 6, 2013

Combo Set - Collogen Plus Vit E+Krim Ibu Putih

-IKLAN-

Promosi Combo Set - Set Collogen Plus Vit E dan Krim Ibu Putih.

Promosi 3 hari sahaja !! 04 Oktober 2013 - 06 Oktober 2013

Set Collogen Plus Vit E (RM50) + Krim Ibu Putih (RM50) = RM100

Harga Promosi Combo hanya RM70 termasuk POS !!!


Untuk TEMPAHAN/BELIAN klik SINI --> FASHA BEAUTY&HEALTHCARE


Wednesday, July 25, 2012

Wordless Wednesday #25.7


iklan mcm ni pun ada??? geli den! malu aih

Tuesday, May 15, 2012

Ketat, Rapat, Kemut, Bergetah !!!

makin pelik iklan-iklan sekarang ni. aku yang membaca plak yang malu..huhu
sebelum ni aku pernah post pasal iklan yg tak berlapik ni.. 
dah takde nak selindung atau berlapik dah.. redah jer~
kemut tu yang takleh blah tu..hahaha
nak plak gambar makcik Sue yg berumur 42tahun gigit lidah tu...
tergodi i~ eeeeiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuu..hahaha

anak jiran aku yg tunjuk iklan ni, dia tanya mak dia
"mak! kemut tu ape?" haaaaa..tercengang mak dia nak menjawab..



Friday, April 20, 2012

Suami Lemas Dalam Dakapan Tetekku...


astaghfirullah hal a'zim...
kalau ye pun nk promosi produk...janganlah sampai takde maruah diri
bangga orang tengok buah dada?
tayang buah dada untuk tatapan umum...

nk tengok gambar penuh, pi cari sendiri kt internet, fb pn byk..
malu aih Mr.izzo nk publish buah dada Pn.Rabiatul tu...

oh dunia akhir zaman...
iklan-iklan produk pun dah makin dahsyat ni...
takut aku nengoknyer...