Showing posts with label jalan kenanga. Show all posts
Showing posts with label jalan kenanga. Show all posts

Sunday, August 5, 2012

Shopping Yang Tersasar...

semalam aku cuti..offday..kesempatan itu aku bersama isteri pergi ke Kenanga Wholesale City (KWC).. saja jalan2, niat tu nak beli barang untuk ahli baru sikit..anakkku yg akan datang tak lama lagi.. (^^,)

alhamdulillah,dapat la beri serba sikit sikit baju,lampin,sarung tangan,stokin.. dengan berbelanja tak sampai seratus pun.. murah,memang murah..berbaloi ah pergi shopping di KWC.. banyak pilihan, boleh beli dengan harga borong..

KWC
antara brg yg dibeli..jumlah kurang RM100
sepapan ni RM18 jer..





yg ni errrrrrr........(^^,) RM100

niat tu nk beli barang anak jer..sekali ngan bapak pun terbeli jugak..hehe..dah lama tak beli kasut.. terjumpa plak kasut 2 pasang atas ni dijual dengan harga RM100 jer.. 3,4 kali aku lalu tengok2 je..usha2 jer..last2 si isteri kata beli je la bang..kasut lama abg tu pun da buruk dah...hehe..dengan segera aku pegi tanya saiz..(^^,)

jadi, kawan2 yg nk shopping raya,saya cadangkan pergilah ke KWC, semua ada..dan yang penting harganya memang berbaloi..sangat puas hati