Showing posts with label jenayah. Show all posts
Showing posts with label jenayah. Show all posts

Thursday, October 18, 2012

Aniaya Bapa Sendiri Demi Kekasih Hati

Subhanallah...apa nak jadi dengan remaja ini. Sanggup menganiaya bapa kandung sendiri hanya kerana hendak dilarang keluar dengan kekash hati. Sanggup pergi buat laporan polis palsu mengatakan si bapa telah merogol dia... dunia akhir zaman..

Apa punca semua ni berlaku? kenapa benda ni berlaku? salah siapa? sama-sama kite muhasabah diri...

sumber : FB Polis DiRaja Malaysia



Thursday, April 19, 2012

Jual Bayi di Bar

Dunia sekarang dah makin gila! series gila kot..
macam2 dah benda pelik jadi..jenayah semakin menigkat
hari2 ada kes bunuh, rogol, bunuh diri, rompak, gangster,
macam-macam lagi lah.. risau aku!

nk keluar berjalan-jalan pun risau sekarang ni...
hari ini keluar lagi berita jenaayah..jual bayi!

bayi pun buat duit skrg ni...mana hilang sikap perikemanusiaan...
tak kesian ke bayi tu? penat tau ngandung..sakit kot lahirkan anak...
oh dunia akhir zaman.............