Showing posts with label kemut. Show all posts
Showing posts with label kemut. Show all posts

Friday, December 14, 2012

Pills Perawan

pada mereka yang berminat untuk jaga badan, baik dari segi zahir dan batin (^_^).
boleh rujuk SINI

Khasiatnya :

  • merawat keputihan dan lendiran yg banyak
  • menyempitkan rahim
  • merawat dan menyembuh luka-luka dalaman semasa dalam pantang dan selepas bersalin
  • mengecutkan peranakan
  • menghilangkan gatal-gatal di faraj wanita
  • melancarkan peredaran haid
  • melawaskan pembuagan air kecil dan air besar
  • mengembalikan awet muda
  • sengugut
  • menambahkan tenaga batin
  • memulihkan urat saraf
  • merawat payu dara
  • sakit lutut
  • kebas kaki tangan
  • senak kembung
  • angin medu
  • lenguh sendi
  • kesuburan(membantu /berikhtiar untuk mendapat
  • zuriat)


http://www.angahjudin.com/p/pills-perawan.html
klik page Pills Perawan ye (^_^)

untk maklumat lanjut lawat page ini :


Wednesday, July 25, 2012

Wordless Wednesday #25.7


iklan mcm ni pun ada??? geli den! malu aih

Tuesday, May 15, 2012

Ketat, Rapat, Kemut, Bergetah !!!

makin pelik iklan-iklan sekarang ni. aku yang membaca plak yang malu..huhu
sebelum ni aku pernah post pasal iklan yg tak berlapik ni.. 
dah takde nak selindung atau berlapik dah.. redah jer~
kemut tu yang takleh blah tu..hahaha
nak plak gambar makcik Sue yg berumur 42tahun gigit lidah tu...
tergodi i~ eeeeiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuu..hahaha

anak jiran aku yg tunjuk iklan ni, dia tanya mak dia
"mak! kemut tu ape?" haaaaa..tercengang mak dia nak menjawab..