Showing posts with label kl gangster. Show all posts
Showing posts with label kl gangster. Show all posts

Monday, July 18, 2011

Series Gua Suka Sama Lu..


aku jatuh cinta sama itu Malik..haha..gay kah aku?
choi!!! idak ler aku gitu..cuma aku suka watak dia ajer..
tammo..tammo..tammo salah faham yer..(^^,)

part aku paling suka :
" lu sapa ni gua mau goyang"
"ini adik abang punya crita,xpuas tunggu luar"
"mana lu punya pancong"

pi lantak ler apa org mau kata..
cita rasa xsama kan? lu suka gua xsuka,gua suka lu xsuka
apa macam mau buat? lu layan lu punya hal..gu layan gua punya hal..
lu mau join lu datang gua layan..
lu xsuka? xmau? nak 30sen lu pegi main jauh2..hehe

eh..merapu plak dah..aperpun gua suka itu MALIK

Monday, June 13, 2011

Kekecohan antara Pekida vs KL Gangster & Kongsi

assalamualaikom


dah tengok KL Gangster? p la tgk..terbaik!
huhu~ aksinya menarik..filem aksi melayu terbaik..
aksi2 tak nampak kaku..tahniah KL Gangster..

Kongsi plak bg Mr iZzo, jalan ceritanya kurang menarik la..
cuma aksi dan komedinya saja menarik..tapi jln cerita hancur..

baru2 ni kecoh Pekida nak saman KL Gangster dan Kongsi
sebab?ada kod rahsia Pekida yang digunakan 
dalam filem KL Gangster dan Kongsi..
ada ke? tak perasan pun apa yang kod rahsianya..hehe

bg Mr iZzo setakat 'ayahanda' 'abglong' dah 
bukan kod rahsia lg kot sebab dah bersepah..
searh je kat Facebook..
contohnya : 


see? dah terdedah berlambak di FB..search je

macam lawak plak jadi macam ni..
lagi mendedahkan ada la..
sekarang dah tak macam dulu..
sendiri buka sendiri buat pelik..

ini petikan dari Harian Metro

Awie sempoi..relax jer.."tak perlu melatah..."
awie kata macam ni ~ Klik kalau nk baca hehe

ni pandangan Mr iZzo jer...
apa kata korang?

Sunday, April 17, 2011

KL Gangster

saLam semua (^^,)

petang ni Mr iZzo nk share pasal movie Melayu
yang gempak gak ar.. KL Gangster!
tahniah! xsabar plak nk tunggu Jun ni..
huhu..abisla semua taksub nnti..haha


KL Gangster mengisahkan seorang gangster yang dipenjarakan. Selepas keluar penjara, dia ingin membina hidup baru tetapi tersepit apabila kumpulan gangster kembali mengejarnya. Sama ada kembali ke pangkal jalan mahupun terus dengan kumpulan yang pernah menghancurkan hidupnya, semua akan jadi paparan filem KL Gangter.