Showing posts with label kongsi. Show all posts
Showing posts with label kongsi. Show all posts

Monday, June 13, 2011

Kekecohan antara Pekida vs KL Gangster & Kongsi

assalamualaikom


dah tengok KL Gangster? p la tgk..terbaik!
huhu~ aksinya menarik..filem aksi melayu terbaik..
aksi2 tak nampak kaku..tahniah KL Gangster..

Kongsi plak bg Mr iZzo, jalan ceritanya kurang menarik la..
cuma aksi dan komedinya saja menarik..tapi jln cerita hancur..

baru2 ni kecoh Pekida nak saman KL Gangster dan Kongsi
sebab?ada kod rahsia Pekida yang digunakan 
dalam filem KL Gangster dan Kongsi..
ada ke? tak perasan pun apa yang kod rahsianya..hehe

bg Mr iZzo setakat 'ayahanda' 'abglong' dah 
bukan kod rahsia lg kot sebab dah bersepah..
searh je kat Facebook..
contohnya : 


see? dah terdedah berlambak di FB..search je

macam lawak plak jadi macam ni..
lagi mendedahkan ada la..
sekarang dah tak macam dulu..
sendiri buka sendiri buat pelik..

ini petikan dari Harian Metro

Awie sempoi..relax jer.."tak perlu melatah..."
awie kata macam ni ~ Klik kalau nk baca hehe

ni pandangan Mr iZzo jer...
apa kata korang?