Showing posts with label mahkamah tinggi. Show all posts
Showing posts with label mahkamah tinggi. Show all posts

Wednesday, June 20, 2012

Anak Kelar Leher Mak

akhbar KOSMO
seorang gadis berusia 17 tahun di dakwa atas tuduhan cubaan membunuh ibunya sendiri...
ibu kandung sendiri kot dia kelar! ish..ish..ish..subhanallah

tak capai dek akal weh nak kelar mak sendiri...maybe gadis ni ada masalah mental kot... normal sikap manusia tak akan sampai hati nak membunuh ni.. naluri seorang manusia yang normal tidak akan melakukan perkara serupa ini.. bila akal sudah tidak waras, ini lah jadinya...

apakah akan jadi pada gadis yg berusia 17 tahun ini? didunia gelap masa depan.. di akhirat? Ya ALLAH, kau bukanlah pintu hati gadis ini untuk kembali ke jalan yg benar  Ya Allah...

andai kata si ibu tidak mengampun dosa anak ini, nauzubillah..sedangkan berbunyi 'uuhh' pada ibu pun dah berdosa, inikan cuba membunuh, mengelar leher si ibu...dunia akhir zaman ini, macam2 jadi, takut aku!

Tuesday, May 10, 2011

Info-Info Terkini

assalamualaikom semua (^_^)
ada baca paper harini?
tak sempat?
aku pn xbaca paper pn..hehe

tp sebbaik Hotlink ni baik hati..
hantar info2 terkini kt aku..

jom amik tahu :

  • Mahkamah Tinggi KL menetapkan 19 Mei untuk mendengat hujahan kes tuntutan royalti oleh penyanyi polular Anuar Zain terhadap Syncrosound.
  • Ketua Pemuda MIC Cawangan Kampung Tunku Putra,Kulim I. Sathananthan dihadapkan ke Mahkamah Seksyen Butterworth atas tuduhan rasuah RM4500.