Showing posts with label pameran. Show all posts
Showing posts with label pameran. Show all posts

Thursday, June 14, 2012

Pameran Ular di Muzium Negeri Kedah

cuti sekolah yg lepas, aku balik kampung halaman di Kedah...
kesempatan itu, aku berjalan2 dengan keluarga melawat Pameran Ular...
bawa adik-adik dan isteri jalan-jalan pusing Alor Star..(^^,)

sapa yg dok Kedah, boleh la bawa keluarga pi melawat Muzium Negeri Kedah
Pameran Ular ada sampai 30 Jun ni... pi jangan tak pi.. hehe














Saturday, May 28, 2011

Perangai Manusia...oh aku letih

assalamualaikom

alkisahnya sebagai petugas barisan hadapan di tempat pameran, memang selalu lah kena maki hamun, complaint, tempat lepas perasaan, lepas geram..

haduh..kadang-kadang letih gak nak melayan kerenah manusia ni..
macam-macam adaaaaa~

ada yang marah2 penat berjalan...
ada yg tipu tiket...
ada yg curi2 masuk xbeli tiket..
ada yg beli tiket kanak2 tp anak dah tinggi melangit..

ada jugak la yg memuji..
murah dengan senyuman..
sopan santun dan berbudi bahasa..
tp jarang kot nk jumpa mcmtu..huhu
nape ye..
mane perginya nilai murni itu..
manusia oh manusia akhir zaman..