Showing posts with label pengantin baru. Show all posts
Showing posts with label pengantin baru. Show all posts

Wednesday, August 26, 2015

Selamat Pengantin Baru Amylia


Barakallah hulakuma wabarakah alaik' wajama a' bainakuma filkhair.

Selamat pengantin baru buat Nur Fatin Amylia dan Awe. Moga kekal hingga syurga. Selamat menempuh hidup baru. Selamat menggalas tanggungjawab baru. Moga dipermudahkan oleh NYA urusan kalian dunia dan akhirat. Amin.

Alhamdulillah semua masjlis berjalan lancar dengan hendakNya. Dari malam pernikahan hinggalah ke majlis resepsi. Meriah habis! Havoc dan awesome! Majlis berlangsung di N'dah Catering & Wedding Planner. Tempat best cuma.. nanti aku citer pasal N'dah ni..

Malas lah taip pepanjang.. meh abam belanjer gambar ye.. hehe

Alhamdulillah dengan sekali lafaz, sah bergelar suami isteri.. Tahniah bro!

Keluarga Amylia

Selfie lu ngan pengantin perempuan

wa chaaaa!!!

Bollywood Night katanyaaa..

Half of big family


Fuhhhh~











Wednesday, February 22, 2012

Kahwin oh Kahwin

assalamualaikum w.b.t

alhamdulillah, ramai sudah rakan-rakan yang mendirikan rumah tangga...
dah melangkah selangkah lagi kehadapan... alam baru, kehidupan baru
dan juga tanggungjawab dan cabaran baru...

moga semuanya dirahmatiNYA dan bahgia sampai ke akhir hayat...(^^,)

antara majlis kawan-kawan yang Mr iZzo sempat hadir...

Man Aziz & Ayuni


Sabah & isteri


Azrol & Emma



Thursday, July 7, 2011

Good Luck Muna

selamat berjuang wahai sahabat ku..
hehehe..macam nk gi perang jer..
amik ayat Mr.Eric hehehe

citernya kawanku Muna baru je menikah Sabtu aritu
seLamat pengantin baru Muna Hafiza & khairul
baru update sbb baru dapat pic..hehe





Wednesday, March 30, 2011

My Best Frenz Wedding

musim cuti sekolah yg lepas = musim kawin kawan2 ku..
ramai gak member2 Mr iZzo yg kawin sepanjang cuti skolah tu..
yang mana jemput tu Mr iZzo pegi la..
yg xjemput atau terlupa jemput tu..xkn nk pegi kn...

seLamat pengantin baru, tahniah (^^,)
ismail & lia , azam & hidayah
akmal, zamri, lan

ismail & lia..
azam & hidayah..
kiri : auza'e, lia, ismail, hafiz, dibah
duduk : faizal a.k.a jetmen the tokei bantal (^^,) 
ali lia mail faizal Mr iZzo (ali,mail=kembar)
kemesraan pengantin..dua pasang..sama2 pengantin baru
iZzo : pakcik,pasai pa yg baju itam tu xkawin skali
pakcik : pakcik pn xtau..nnt tanya la dia
Mr Ej : cantik!!
Mr Ej dan Ismail tu kembar.. Mr Ej kata dia nk tunang bulan 6 ni..hahahaha (ye ke?)
Faizal - bisnesman yg berjaya..tokei bantal..tokei burung..tokei kambing..
Hafiz - best frenz jugak..dia MESTI sediakan dinner bila Mr iZzo dan Mr Ej pi Putrajaya..hehe
Azam - bilal Masjid Besi..
Dibah - amik photo sikit yee..hehe  <--org umah Hafiz