Showing posts with label polis terlampau. Show all posts
Showing posts with label polis terlampau. Show all posts

Tuesday, March 13, 2012

Polis Jujur dan Amanah, Wujud ke?

(mood benci pada polis)

masih wujudkah polis yang bersikap jujur di Malaysia ini?
mana nak cari polis yang amanah dengan tugas dan tanggingjawabnya?
habaq mai sat kat aku....mana nak cari polis jujur?
nak sangat aku jumpa polis yg jujur dan amanah....

nk usha polis minta duit orang awam?
follow je polis yg dok meronda naik moto tu..
komfem mesti jumpa punya~



Saturday, July 16, 2011

Apakah Dialog Mereka? ceciter..ceciter..


mR iZzo jumpa pic ni dari salah seorang sahabat mR iZzo di FB
kredit gambar pada beliau - Johor Bahru's

macam2 komen ada di pic tersebut..
jom kiter plak main teka2..
agaknya la kan..apa la yg dikata oleh Polis dan akak itu ye?

ni antara komen2 yg ada 

klik gambar untuk tumbesaran (^^,)

Wednesday, July 13, 2011

Hilangnya Keperimanusiaan

jom layan video ini dulu...



so, apa pendapat korang?
bagi aku macam sangat-sangat berbeza seperti yang aku tengok
di tv dan baca di akhbar..

sayu hati aku tengok dekat part peserta yg sesak nafas tu..
bayangkan dengan tangan terikat,polis tengok saja dan tak buat apa pun..
mana la perginya sikap keperimanusiaan mu wahai abang POLIS..
kalau lah itu bapak kau...sedara kau ke..apa perasaan kau wahai abg POLIS?

ye aku faham tugas kau..kau hanya jalankan tugas tp......................

media di tv lain, tp realitinya lain...
apa aku ckp pendapat aku..apa kata korang?