Showing posts with label shah alam. Show all posts
Showing posts with label shah alam. Show all posts

Wednesday, August 26, 2015

Selamat Pengantin Baru Amylia


Barakallah hulakuma wabarakah alaik' wajama a' bainakuma filkhair.

Selamat pengantin baru buat Nur Fatin Amylia dan Awe. Moga kekal hingga syurga. Selamat menempuh hidup baru. Selamat menggalas tanggungjawab baru. Moga dipermudahkan oleh NYA urusan kalian dunia dan akhirat. Amin.

Alhamdulillah semua masjlis berjalan lancar dengan hendakNya. Dari malam pernikahan hinggalah ke majlis resepsi. Meriah habis! Havoc dan awesome! Majlis berlangsung di N'dah Catering & Wedding Planner. Tempat best cuma.. nanti aku citer pasal N'dah ni..

Malas lah taip pepanjang.. meh abam belanjer gambar ye.. hehe

Alhamdulillah dengan sekali lafaz, sah bergelar suami isteri.. Tahniah bro!

Keluarga Amylia

Selfie lu ngan pengantin perempuan

wa chaaaa!!!

Bollywood Night katanyaaa..

Half of big family


Fuhhhh~











Sunday, July 21, 2013

Berbuka Puasa Bersama Ex-SKLM

Alhamdulillah, semalam 20.07.13 bersamaan 11 Ramadhan 1434 sekali lagi Angah dapat berkumpul bersama sahabat-sahabat sekolah rendah dulu. Moga ukhwah yang dah 20 tahun lebih ini berterusan hingga akhir hayat, In Sha Allah. Tahun lepas semua datang lenggang jer, tahun ni alhamdulillah dah bertambah ahli baru, ada yg datang bersama anak, termasuk lah Angah..hehe

Tahun ini kami berbuka di D'Hajar Cafe, Shah Alam. Dekat dengan Stadium Shah Alam je. Tak la susah nak cari jalan ke sana. Hidangan makanan disediakan dalam bentuk buffet. Harganya pun sangat berpatutan. Hanya RM29.99 jer, RM30 la senang citer.. RM29.99 tu harga psykologi je sebenarnya.. hehe. Pandai D'Hajar Cafe.

Alhamdulillah semua berjalan lancar. (^_^)
 















Wednesday, August 25, 2010

Reunion kecik-kecik ~ (^_^)

assalamualaikom...

sabtu lepas, 21.08.2010 dak sekolah rendah aku dulu ajak berbuka puasa sama2..
kitorang berbuka di restoran ani sup utara di shah alam~

duLu aku skolah di sek keb Lubuk Merbau~ seLepas abis jer skolah rendah terus masuk skolah berasrama..jadinya lost contac la dengan member2 skolah rendah ni....yg rapat2 jer ada jugak yg dok berhubung lagi...tu pn 2 3 orang jer...yg lain ntah kemana pn xtau~ 

bila da jumpa balik macam ni..tengok muka pun xcam dah...haha..
padahal dulu rapat kot...
bayangkn lah dah 10, 11 tahun dah xjumpa..mahunya xcam muka..
amik masa sikit la nk ingat balik..hehehe...

singgah soLat asar~
singgah plaza alam sentral sbb awal lagi..
beLi game ps2..hehe
kawan2 yg layan ps2, boleh la pi beli
game kt situ..murah! 3game-rm10
jejak kasih! setelah 10tahun xberjumpa
nyum..nmyum..nyum..
peace bro (^_^)
en khairi dan en hilmi <--dia yg anjurkan..tQ!!!
en taufiq (series muka da lain..maaf ye amik masa nk cam..)
mula2 smpai aku wat xtau ja sbb aku ingtkn member suhaimi..hehehe
sembang-sembang
terima kasih pada yg anjurkan majlis berbuka ni..(^_^)
rupanya dok dekat2 ja kami semua ni..
cuma xtau...dan xda contac nombor..
sebbaik ada facebook..haha..dapat jumpa balik..
berfaedah jugak facebook ni..hehehehe