Showing posts with label simbol seks. Show all posts
Showing posts with label simbol seks. Show all posts

Tuesday, May 15, 2012

Ketat, Rapat, Kemut, Bergetah !!!

makin pelik iklan-iklan sekarang ni. aku yang membaca plak yang malu..huhu
sebelum ni aku pernah post pasal iklan yg tak berlapik ni.. 
dah takde nak selindung atau berlapik dah.. redah jer~
kemut tu yang takleh blah tu..hahaha
nak plak gambar makcik Sue yg berumur 42tahun gigit lidah tu...
tergodi i~ eeeeiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuu..hahaha

anak jiran aku yg tunjuk iklan ni, dia tanya mak dia
"mak! kemut tu ape?" haaaaa..tercengang mak dia nak menjawab..



Wednesday, May 11, 2011

Kilafairy Dilabel Simbol Seks

pergh..taipan bernafsu ni..hahaha
alkisahnya tadi Mr iZzo terrrrtengok majalah Mangga..
tengok cover Mangga tu,tertarik pada pic ini :

cover Majalah Mangga
tak berminat pn nk cerita pasal artis ni..
cuma yg buat Mr iZzo jadi nk menaip bila baca
"Kilafaury terkejut dilabel simbol seks"
dan gambar itu???? ah sopannya ia~ 
korang 'renung' la sendiri..

simbol..tersembol..aduh iman tersungkur~
hahahahaduhai
cis betol la gambar itu..
cis juga bila kata 'terkejut' tp tonjol..
aku xpaham betoi laaa

sumber - Majalah Mangga