Showing posts with label sukan. Show all posts
Showing posts with label sukan. Show all posts

Monday, August 25, 2014

Bersukan...


Alhamdulillah malam tadi aku berkesempatan untuk bakar sikit kalori, lemak tepu dalam badan aku ni dengan bersukan, main badminton bersama rakan sepejabat di Kompleks Sukan Bangsar. Rasanya hampir setahun dah aku tidak main badminton ni. huhu. 

Sebelum main tu aku dah bersedia dah dengan kemungkinan 'kejang' otot selepas bermain. Maklumlah dah lama tidak bersukan, mahunya tidak otot-otot aku ni terkejut. Mahunya pergi kerja nanti jalan kengkang. hehehe

Sudahnya, lain pula jadinya.. tengok lah gambar bawah sekali (^_^)

"abah ! ready ye, Zayyan nk baling ni"

nindia, ibunya yang kena urut kaki dek terseliuh semasa kena smash ngan aku!
hehehe.. tak lah, jatuh ketika kejar Zayyan.. huhu 




Tuesday, May 22, 2012

Ampang Super Bowl

setelah setahun lebih aku tak menyentuh bola bowling ni,
akhirnya ujung minggu lepas dapat aku main bowling.
habis haaaa jari2 ni lenguh semacam jer..hahaha










Sunday, June 26, 2011

Sukan di CIAST

assalamualaikom

semalam berlangsungnya Sukan KESKA,ANGKASA
team PN vs HQ vs PAN
PN (Planetarium Negara)
HQ (ibupejabat)
PAN (Pusat Angkasa Negara)

sukan yang dipertandingkan semalam
bola tampar, sepak takraw, pingpong
dan indoor game..

harini semua staff ANGKASA turun bersukan..
pada yang support tu tahniah..

bersukanlah untuk kesihatan.. (^^,)

team PN vs HQ