Showing posts with label tudung. Show all posts
Showing posts with label tudung. Show all posts

Saturday, March 2, 2013

Allah Tahu Makcik ooiiii !!!


Geram pulak Angah dengan sorang makcik ni...grrrrrr!! uppsss, lupa pulak nk intro..hehe. Angah kerja hari ini.. seperti biasa.. Angah kerja dimana? baca SINI.

alkisahnya, ada satu family ni datang dari mana pun xtau lah.. sampai ja depan pintu masuk (kaunter) tempat kerja Angah ni, dia terus tarik, buka tudung dia. Kemudian, kawan/saudara dia Angah xtau lah, tegur perbuatan makcik tu.. nape buka tudung tu..

Panas katanya.. Yang Angah geram dia boleh kata "alaahhh, sini bukan orang kampung nampak aku pun, bukan ada orang kenal aku pun kalau aku buka tudung"

Nah!??! jawapan apu tu makcik oii ??? grrrrrr.. aku yang dengar plak jadi geram!!


makcik, Allah maha mengetahui, tutup aurat bukan sekadar dikampung atau dimana-mana. Tutup aurat itu WAJIB, bukan kerna orang kampung makcik ye... LiLLAHI TAALA



gambar hiasan : Sumber Google Image






Monday, October 22, 2012

Beauty Izma Boutique

Beauty Izma Boutique membuat jualan murah sempena perbukaan Beauty Izma Boutique
Beauty Izma Boutique menjual tudung berkualiti tinggi dengan harga mampu milik
layari Beauty Izma Boutique untuk mengetahui lebih lanjut...

sekarang ada promosi sempena Aidil Adha... cepat booked! hot item!
lagi best, penghantaran adalah PERCUMA!
layari Beauty Izma Boutique untul lihat koleksi yang menarik

Beauty Izma Boutique 
antara koleksi Beauty Izma Boutique
hot item! pelbagai warna

Wednesday, September 21, 2011

Lagi Jawapan Pelik Artis Isu Tudung

assalamualaikum w.b.t

sekarang ni kan heboh pasal si Mamat dan Fida ni..
nak plak si Fida kantoi gambar tak bertudung..
gambar plak di snap oleh mamat..
landak korang la yer nk bergambar ke haper ke
mamat n fida
yg aku nk blogkn pasal tu haaaa..jawapan2 pelik artis2..hehe
dah dua tiga post jugak la aku blogkn pasal jawapan2 artis ni..
ni tambah lagi satu koleksi jawapan 'pandai' artis Malaysia
entry lepas klik SINA dan SINI dan SITU


Kenyataaan Mamat Sepah :
"Saya mengakui itu adalah salah saya tetapi sejujurnya saya tidak berniat untuk mengaibkan nama baik Fida pada mata masyarakat. Dia adalah seorang gadis yang baik ".

"Semasa kejadian Fida di dalam kereta dan secara spontan saya mengambil gambar tersebut tanpa menyedari sebahagian rambutnya terdedah tambahan pula saya tidak memakai cermin mata."

mamat xperasan..tp fida posing..hehe
salah sapa ni? fenin fenin

Antara Seru, Cantik dan Agama

assalamualaikum w.b.t

jom usha awek2 ni dulu... mana yg cun?


comel kan? cantik-cantik belaka...

ceritanya isu bertudung...
ada yg kata dah sampai seru nanti pakai la..
xsampai seru lg..nanti2 da smpai seru baru la pakai ..
hak individu! ko sebok pehal..aduh! kena sembur balik..hehe

cantik..ada yang berkata...
cantiknya dia pakai tudung..lalu pakai la tudung mcm2 fesyen
tutup xtutup, sempurna xsempurna itu blakang kire..
janji cantik!

agama..ada yg berkata
eerrkkkk..xleh taip ni..sensetif!
 ah kau, nk ckp orang,ko pun xbetol..
xyah ckp bab agama dgn aku, aku tau la hukum hakam
aku tau la batas2 dalam agama..
tuuuutttttttttttt..........tahu tp terbuka jugak..fenin fenin

tengok pic ni pulak
yang ni? no komen..nnt kena marah..diorg tau batas2nya

dan yg ni lagi fenin
elok-elok tutup litup, dah makin keterbukaan..

tu laaaa...dulu omak tak bg kau jadi artis kau nk jadi artis..
kan omak dah pesan, jadi artis nnt kau miskin..
dulu elok jer engkau mampu beli kain penuh..
skrg dah jadi artis, kan kau dah tidak berkemampuan..
sedih omak nengok engkau ni....
xyah la jadi artis
(gurau je ye..la la la la la)