Showing posts with label walimatulurus. Show all posts
Showing posts with label walimatulurus. Show all posts

Tuesday, February 18, 2014

Tahniah Shukri


Alhamdulillah, lagi seorang kawan aku sudah melangkah ke alam baru, alam perlahwinan. Tahniah dari aku dan isteri. Barakallah hulakuma wabarakah alaikuma wajama' bainakuma filkhair. 

Moga berbahagia hingga ke syurga. Selamat menjalankan tanggungjawab baru. Moga sentiasa dalam rahmat dan redhaNYA. (^_^)






Tuesday, September 3, 2013

Tahniah sahabatku...


Sabtu dan  Ahad lepas aku berkesempatan menghadiri dua majlis Walimatulurus kawanku. Tahniah, selamat pengantin baru aku ucapkan. Moga sentiasa dalam redha dan rahmat-Nya dalam menggalas tanggungjawab baru ini. Moga cepat dikurniakan zuriat (^_^)

Amy dan pasangan - Majlis di Rumah 500,Peramu 3, Pekan, Pahang

Zaidi dan pasangan - Majlis di Taman Danau Kota, KL


Barakallah hulakuma wabarakah alaikuma wajamaa' bainakuma filkhair- (^_^)




Wednesday, June 6, 2012

Wordless Wednesday #4 Raja

Kenangan 11.12.11


Published with Blogger-droid v2.0.4

Saturday, June 2, 2012

Kenduri kahwin 2 Jun

alhamdulillah..selesai sudah majlis hari ini.. penat dah badan ni.. letih berjalan.. letih makan..huuhuhu


sambung esok plak..lg 6 jemputan yg perlu aku hadir.. harap2 dapat sampai lah kesemua majlis esok.. harap juga cuaca elok esok.. tadi dah ada khemah kenduri yg hampir terbang dibawa angin.. takut aku..


gambar sekitar majlis akan diupload kemudian..hihi


Published with Blogger-droid v2.0.4

Tuesday, May 15, 2012

Kenduri Melanda..Oh Kenduri..

oh banyaknya lah kenduri ujung bulan 5 dan awal bulan 6 nie...
dah 15 jemputan aku dapat.. so, kena la susun jadual betol2..huhu

kenduri bulan 5
maaf ye kawan-kawanku yang kenduri ujung bulan 5 ni...
maaf sangat2 aku tidak dapat nak hadirkan diri. jadual padat!
jarak, cuti, kerja, masa, <--semua kena amik kira ni
apa pun aku ucapkan tahniah, selamat pengantin baru ye~
barakallah hulakuma (^^,)

kenduri awal bulan 6
kawan2 yang kenduri awal bulan 6, insyaALLAH aku sampai
ni pun dok susun jadual dah, mana yg nk pergi dulu
mana yg kemudian..dah buka map dah ni..susun jalan..hehe

maaf sekali lagi andai ada yang aku tak sempat nak hadirkan diri..
apa pun pada bakal pengantin semua, aku ucapkan
SELAMAT PENGANTIN BARU, SELAMAT DATANG KE DUNIA BARU
SELAMAT MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB
MOGA BERBAHAGIA HINGGA KE SYURGA
akhir kata
BARAKALLAH HULAKUMA (^^,)

Wednesday, May 9, 2012

Walimatulurus Hazirah

alhamdulillah selesai sudah majlis perkahwinan sepupu AJ, Hazirah
AJ doakan moga Hazirah dan Din bahagia hingga ke syurga..amin (^^,)
barakallah hulakuma
selamat menempuh alam baru...selamat merantau ke negara orang..
negara orang? yup, kerna Din adalah seorang doktor di Hospital New Zealand
jadi, sekarang diorang menetap dia sana...












Wednesday, March 21, 2012

Majlis Walimatulurus 15-17 Mac 2012

assalamualaikum w.b.t

minggu lepas, ramai gak sahabat-sahabat Mr.iZzo telah selamat melangkah ke alam baru...alam berumah tangga...
alhamdulillah... tahniah dari Mr.iZzo pada

Hazrami & Faridah (11.03.2012)
Zuki & pasangan (17.03.2012)
Mahadi & Nurul Adilla (15.03.2012)
Hanif & Hanisah (16.03.2012)
Malik & Suhaila (17.03.2012)
Salman & Pasangan (17.03.2012)

barakallah hulakuma...
moga kekal ke akhir hayat~ (^^,)

rumah Mahadi
Mahadi & Nurul Adilla
Akad Nikah Hanisah & Hanif
Akad Nikah Hanisah & Hanif 
Akad Nikah Hanisah & Hanif 
Akad Nikah Hanisah & Hanif 
Hanisah & Hanif 
Malik & Suhaila
Malik & Suhaila 

Kak Long - Adik - MyWife (^^,)

Wednesday, February 22, 2012

Kahwin oh Kahwin

assalamualaikum w.b.t

alhamdulillah, ramai sudah rakan-rakan yang mendirikan rumah tangga...
dah melangkah selangkah lagi kehadapan... alam baru, kehidupan baru
dan juga tanggungjawab dan cabaran baru...

moga semuanya dirahmatiNYA dan bahgia sampai ke akhir hayat...(^^,)

antara majlis kawan-kawan yang Mr iZzo sempat hadir...

Man Aziz & Ayuni


Sabah & isteri


Azrol & Emma