Showing posts with label wayang. Show all posts
Showing posts with label wayang. Show all posts

Monday, April 23, 2012

Gambar | Cara Tonton Titanic 3D di London

meh tengok cara orang London tonton Titanic 3D
kreatif dan unik..teruja plak aku nengoknyer..hehe






Wednesday, February 29, 2012

Players - Citer Hindustan

bosan-bosan takde kerja nak dibuat..aku terlayan movie hindustan..hehe
citer Players..mantap gak jalan citer movie ni..

story line dia..1 team gi rompak emas..
pastu ada ahlinya belot..da belot ada yg belot lagi..
skali imbas citer Players ni ala-ala citer The Italian Job!
emm...malas la nk taip..hahahaha.. gi layan sendiri..(^^,)

Saturday, April 30, 2011

Fast Five Superb!

dah gi tengok Fast Five?
Mr iZzo pn tak sempat nak pergi tengok lagi..
hehehe..kena kerja minggu ini..
walaupun takde masa nk pergi panggung,
Mr iZzo sekarang tengah layan Fast Five..
hehe.. tgk kt mn??
tengok kt pc jer..download dr internet..(^^,)

meh Mr iZzo share trailer Fast Five


jom malam ni kita gi layan panggung plak..
baru puas..tgk kt pc xbest..sound xgempak!
hehe (^_^)

Monday, January 24, 2011

khurafat

- saLam -

dah tgk khurafat? huhu..pd yg xtgk lg p lah tgk..
menarik! cuma xpuas ati sbb pendek skit citer dia, sejam lebih ja~
kalau panjang skit lg cun! gempak ah aksi2 dlm khurafat..
yg lemah jantung leh mati wooo terkejut~ haha (^_^)


sikit sinopsis :
Tidak lama setelah berkali-kali ditolak cintanya, Anna ditemui mati;bunuh diri. Kematian Anna adalah kemuncak bagi segala siri kejadian misteri yang berlaku dalam hidup Johan & Ayshah.
Apa yang menghantui dan menggangu Johan & Ayshah sebenarnya? Adakah ini semua hanya halusinasi dan gangguan minda mereka atau adakah ini semua merupakan petanda-petanda bagi merungkai jawapan bagi semua persoalan mereka?
Segalanya akan terjawab bila anda menyaksikan “KHURAFAT-Perjanjian Syaitan” yang akan ditayangkan serentak di pawagam seluruh Malaysia pada Januari 2011.

“Dan janganlah engkau menyembah atau memuja yang lain dari Allah, yang tidak dapat mendatangkan manfaat kepadamu dan juga tidak dapat mendapatkan mudharat kepadamu. Sekiranya engkau mengerjakan yang demikian maka jadilah engkau orang-orang yang berlaku zalim (terhadap diri sendiri dengan perbuatan syirik itu)" (Surah Yunus:106)