Showing posts with label pertandingan. Show all posts
Showing posts with label pertandingan. Show all posts

Thursday, February 20, 2014

Give Away Birthday Akiff


Allah selamatkan kamu..Allah selamatkan kamu..Allah selamatkan Akiff..Allah selamatkan kamu..
Happy birthday to you Akiff ! Doa ku, semoga kamu membesar dengan sempurna, semoga kamu sentiasa dalam redha dan rahmatNYA, semoga besar kamu nanti menjadi hamba yg taat dan patuh pada agama dan ibubapa kamu. (^_^)



Thursday, July 25, 2013

Contest Mega Raya, Teka Syiling Raya, Menang Duit Raya!




Jumlah duit syiling adalah RM138.78

Contest Mega Raya ini dianjurkan oleh  Fuh.My Media-Siber Gempak.Org  dan ditaja oleh penaja awesome iaitu  HairanBlog.Com Yanty.My FizaFantagiro , SecretOfShaila BanKami.Net Aynoranur.Com AimaBabyComel Longoi.Com , SilenceBlogz.Com KacangBoy.Com CikKiwi BeritaKaki Khairul Asrol , KanvasDakwat.Com Woww.My KopiLekat MoneyClub2u PencuriMovie.Com , BlogFyna.Com , Pena.My BoniKacak.Com FizGraphic.Com KisahEmasPutih.Com  dan BulanPurnama.net

Saturday, January 26, 2013

Lagi Contest Ibu Zayyan join~ Vote pleaseeee

Rajin pulak ibu Zayyan join contest..hehe. Syok jugak join2 contest ni, macam2 ragam kita boleh jumpa,   dapat juga kenalan baru (^^,). Kali ini join contest dari FB EveryMomsSolution.

So, Angah minta support rakan2 semua tolong like ye~ (^_^) pleaseeeeee... mana tau ada rezeki menang..hehe

caranya :

step 1 like page =  http://www.facebook.com/EveryMomsSolution
step 2 like picture = http://on.fb.me/V2X1nu

like! like ! like! like! like! (^_^) senang jer, like je.. TQ


Step 2 : LIKE Gambar ini ye .. (^_^)




Monday, January 21, 2013

Vote for Zayyan pleaseeeeee...

Salam semua. (^^,) senyum always, baru hari anda ceria dan lancar..tak gitu? hehe

Harini Angah nak minta jasa baik rakan2 semua untuk LIKE gambar anak Angah, Muhammad Izz Zayyan Rizqi. Sajer je join contest ni, maner tahu rezeki Zayyan menang.. (^_^)

Tolong liker ye~

Caranya :
1- like page -->  FB Marissa Shoppe
2-then like pic Zayyaan ye (^_^) --->  http://on.fb.me/13VgPhB

Senang jer.. LIKE pleaseeeee~ Zayyan sayang kamu semua (^_^)

FB Marissa Shoppe

Muhammad Izz Zayyan Rizqi - like pic caye ye (^^,)